Комплектація груп вихователями у 2023/2024 році

Середня  А група №9  "Веселка"

Гринчук Тетяна Олександрівна - вихователь з вищою освітою, І кваліфікаційна категорія, 14 років педстажу

Куреда Ольга Анатоліївна - вихователь за вищою освітою, ІІ кваліфікаційна категорія, 10 років педстажу 

 

Середня  Б група №6 "Чомучки" 

Крива Ольга Юріївна - вихователь з вищою освітою, ІІ кваліфікаційна категорія, 7 років

педстажу 

Вакансія

 

Старша А група №4 "Перлинка" - інклюзивна

Ткаліч Катерина Володимирівна - вихователь з вищою освітою, кваліфікаційна категорія "спеціаліст", 18 років педстажу

Калугіна Ганна Дмитріївна - вихователь з середньо-спеціальною освітою, кваліфікаційна категорія "спеціаліст", 29 років педстажу

Безь Катерина Сергіївна асистент вихователя в інклюзивній групі, кваліфікаційна категорія "спеціаліст", 2 рік педстажу

 

Старша Б група №2 "Сонечко" - інклюзивна

Воєводіна Ганна Олегівна - вихователь з вищою освітою, кваліфікаційна категорія "спеціаліст", 5 років педстажу.

Іващенко Оксана Сергіївна - вихователь з вищою освітою, ІІ кваліфікаційна категорія, 10 років педстажу

Вакансія асистента вихователя

 

Старша В  група №8 "Зірочка" - інклюзивна 

Вакансія вихователя

 

Безугла Марта Василівна - вихователь з вищою освітою, ІІ кваліфікаційна категорія, 10 років педстажу.

Кумсія Ольга Миколаївна асистент вихователя в інклюзивній групі, кваліфікаційна категорія "спеціаліст", 1 рік педстажу

 

 

ІІ молодша  В група №5 "Квіточка" - інклюзивна

Лупашко Ірина Анатоліївна - вихователь з вищою освітою, кваліфікаційна категорія "спеціаліст", 6 років педстажу.

Коструб Марина Миколаївна - вихователь з вищою освітою, кваліфікаційна категорія "спеціаліст", 8 років педстажу.

Лис Анастасія Володимирівна - асистент вихователя в інклюзивній групі, кваліфікаційна категорія "спеціаліст", 3 роки педстажу.

 

І молодша  А група №9 "Капітошка" - інклюзивна

Малакчі Юлія Андріївна - вихователь з вищою освітою, І кваліфікаційної категорії, 15 років педстажу.

Аргірова Станіслава Вікторівна - вихователь зі середньо-спеціальною освітою, кваліфікаційна категорія "спеціаліст", 14 років педагог. 

Вакансія асистента вихователя

 

ІІ молодша Г група № 12 "Росинка"

Глушкан Тетяна Петрівна - вихователь з базовою вищою освітою, кваліфікаційна категорія "спеціаліст", 6 років педстажу

Мельниченко Олена Василівна - вихователь з вищою освітою, ІІ кваліфікаційної категорії, 10 років педстажу.

 

І молодша Б група № 7 "Малятко"

Підлісна Світлана Леонінівна - вихователь з вищою освітою, ІІ кваліфікаційною категорією, 10 років педстажу

Вакансія вихователя 

 

ІІ молодша А - група №2 "Лялечка" 

Воуба Наталя Миколаївна - вихователь з вищою освітою, Вищої кваліфікаційної категорії, 21 рік педстажу

 Ганюкова Олена Ігорівна - вихователь з вищою освітою, кваліфікаційна категорія "спеціаліст", 9 років педстажу

 

Середня В - група №10 "Краплинка" 

Євсюкова Елла Сергіївна - вихователь з вищою освітою, І кваліфікаційної категорії, 15 років педстажу

Бублей Яна Сергіївна - вихователь з вищою освітою, кваліфікаційна категорія "спеціаліст", 8 років педстажу

 

ІІ молодша Б - група №2 "Казка" 

Кіртока Євдокія Петрівна - вихователь зі середньо-спеціальною освітою, кваліфікаційна категорія "спеціаліст", 32 роки педстажу.

Христанчук Вікторія Валеріївна вихователь з вищою освітою, ІІ кваліфікаційна категорія, 3 роки педстажу 

 

 

Як привчити дитину читати книги

Багато батьків стикаються з проблемою: діти навідріз відмовляються брати до рук книгу. Навчити дитину читати – ще половина завдання. Важливо прищепити ЛЮБОВ, щоб читання було не необхідністю, а приємним та цікавим заняттям. На основі досліджень нейропсихологів та педагогів ми склали перелік порад, які допоможуть вашому синові чи дочці у ранньому віці зацікавитися казковими світами та сюжетами. Щоб потім із інтересом братися за корисну літературу та із задоволенням – за новий роман.

✔️ Станьте прикладом для наслідування. Якщо дитина щодня буде бачити вас із книжкою у руках та захоплюючим поглядом, їй обов'язково захочеться отримати подібний досвід.

✔️ Пояснюйте важливість читання. Важливо сформувати в дитини уявлення, що читати - це цікаво й пізнавально. Використовуйте мотивуючі фрази: “З кожною прочитаною книгою ти стаєш розумнішим” чи “Книги - найкращі помічники у пізнанні світу”.

✔️ З самого раннього віку читайте дитині вголос. Слухати книжки також корисно для дитячого розвитку й прищеплює інтерес до книг та їх змісту. Якщо дитина вже добре читає, пропонуйте їй читання по черзі.

✔️ Складайте власні казки та історії. Після читання запропонуйте дитині придумати нового персонажа або змінити хід подій книги. Поділіться і своєю версією альтернативної кінцівки. Це допоможе не лише переосмислити прочитане, а й розвинути уяву. А ще після спільного прочитання дитині може бути цікавим перегляд мультфільму чи фільму за сюжетом книги. Це чудова можливість обговорити подібності та відмінності, пожвавити в пам'яті основні моменти твору.

✔️ Дозволяйте дитині самій обирати книжки. Дитина має підходити до читання не через “треба”, а через “хочу, бо цікаво”. Якщо дитина захоплюється динозаврами, розповідями про принцес чимає улюблену тварину - запропонуйте їй відповідну літературу.

✔️ Перетворіть читання у гру. Запропонуйте дитині під час читання книги малювати її героїв. Або можна зліпити персонажів із пластиліну. Так малюк зможе грати за вже знайомими мотивами чи придумати свою історію. Сюжет прочитаної казки можна використовувати як сценарій для сімейного свята. Малюкові буде цікаво влаштувати для дорослих театралізовану виставу та зіграти улюбленого героя книги. Активну участь у постановці може взяти вся сім'я.

✔️ Обговорюйте прочитане. Створення емоційного зв'язку з творами також дуже важливе. Поговоріть з дитиною про емоції: кого їй шкода, на кого вона сердиться, а хто викликає симпатію. 

✔️ Перетворіть читання у ритуал. Перетворіть читання на щоденну традицію перед сном чи під час вільної години. Організуйте візуальний куток із усіма  книгами дитини. Також, там можуть стояти фігурки чи зображення улюблених книжкових героїв.

Я дякую - мені дякують))

Батьки та діти - гармонія стосунків у розумінні

ЩО ВИ МОЖЕТЕ ЗРОБИТИ, ЩОБ ДОПОМОГТИ СВОЇЙ ДИТИНІ?  

Похвала (частина 1)  ❗️

👉Один із найсильніших засобів змінити поведінку будь-кого – це похвала, коли ви показуєте

людині, що ви помітили, що вона робить, і що вам це подобається. Помічання, тепло та похвала допомагають будувати хороші стосунки з дорослими та з дітьми. Це також допомагає дітям навчитися тій поведінці, яку ви хочете в них бачити. Діти частіше роблять щось, коли знають, що їх помітять та похваллять.  

👉 Діти зазвичай люблять, коли їх хвалять близькі їм люди. Коли ви хвалите дитину, за те, що вважаєте правильною поведінкою, ви підвищуєте ймовірність того, що вона повторить цю саму поведінку й в майбутньому.

👉Якщо діти щось роблять, а похвали немає, то ймовірність, що вони зроблять це знову, знижується.

👉Шукайте можливості похвалити дитину, коли вона зробила щось добре, якою б дрібницею це не здавалося. Навіть така проста річ, як малювання посмішки, допомагає показати, що ви задоволені своєю дитиною.

👉Переконайтеся, що дитина точно знає, за що її хвалять, щоб вона розуміла, що ви хочете, щоб вона робила. Наприклад, коли ви кажете: «Дуже дякую, що ти зібрав для мене ці речі. Ти - мій маленький помічник!» це означає, що дитина точно знає, чим ви задоволені, і що вам

подобається її поведінка.

👉Дитина краще зрозуміє, якої поведінки ви від неї вимагаєте, якщо вона отримає похвалу разом з чіткими інструкціями. Наприклад: «Мені так приємно бачити, як ти так люб’язно бавишся зі своєю сестрою».

👉Намагайтеся давати дитині дуже чіткі вказівки. Це допоможе дитині зрозуміти, що саме ви від неї хочете. 

👉Якщо інструкції надаються з використанням позитивних, а не негативних слів, тоді ймовірність, що дитина слухатиме і робитиме те, що її просять, буде набагато більша.

«Не клади це там» — є негативним формулюванням і може звучати так, нібито ви роздратовані. «Будь ласка, постав чашку на стіл» - звучить позитивно, і ви можете відразу похвалити дитину, сказавши «дякую, що поставила чашку на стіл», якщо вона зробить так, як її просять.

 

 

«Збираємо малюка у дитсадок»

Зібрати малюка в дитячий садок – справа не дуже швидка, але будь ласка не забудьте деякі обов'язкові речі та підготуйте дитину до того, що на вході буде проводитись температурний скринінг, а обіймів та іграшок на даний час поки що прийдеться утриматися.

Одяг для дитячого садку

  • Зручний натуральний одяг згідно сезону обов'язково згодиться. У садку малюк вчитиметься самостійності, тому весь одяг повинен легко зніматися і одягатися.
  • Змінний комплект одягу. Дитина може спітніти після сну або прогулянки, облитися або забруднитися під час обіду, тому необхідно мати в шафці змінний одяг на такий випадок.
  • Головний убір згідно з погодою на прогулянку (влітку – це панамка, кепка)

Взуття для дитячого садка

  • Змінне взуття з задниками.
  • Сандалі, босоніжки або тапочки повинні легко одягатися. Краще вибирати взуття на липучках або взагалі без застібок. Пам'ятаєте, взуття не повинне спадати при ходьбі.

Додаткові речі

  • Паперові/вологі серветки.
  • Дівчаткам в шафку необхідно покласти гребінець, гумки на волосся і шпильки.
  • Пакет для брудної білизни, щоб туди складати всі забруднені за день речі.

Ка

Шановні батьки!

Кожного дня ми чекаємо на онлайн-зустріч з вами на сторінках наших груп у Вайбер!

Там ми будемо освітлювати щоденну роботу з дітками! Без Вашої допомоги нам не обійтись, бо діточки ще дуже маленькі. Тому, будь ласка, знайдіть вільну хвилинку і виконайте завдання, що ми будемо розміщувати там. Це дуже необхідно для діток та корисно і для батьків!

Чим зайняти гіперактивних чомучок під час карантину? Що б таке вигадати для них та ще й на кожен день, і як поводитися у цій ситуації батькам? 

Карантин насправді зробив класну штуку – зібрав разом більшість сімей. Але він же показав і неготовність до одночасного перебування вдома всіх членів родини у форматі 24/7. В особливому ступорі батьки маленьких діток і дошкільнят. 

Ми - вихователі вже дуже скучили за своїми вихованцями і за роботою!  Ми б уже стільки всього зробили, годі й перелічувати! Але і на карантині з дітьми можна придумати безліч цікавих занять і справ. Причому на кожен день!

Поради батькам від виховательок

1. Не панікуйте!

Сучасні діти дуже непосидючі і часто гіперактивні. Вони не можуть довго зосереджуватися на одному занятті і постійно хотітимуть чогось нового. Але краще за вас ніхто вашу дитину не знає. Тож, знаючи захоплення своїх синів і доньок, чергуйте цікаві заняття, долучайте їх до спільних справ. Все вийде.

2. Не віднікуйтесь і не відштовхуйте дітей

Якщо син чи донька прийшли до вас з питанням, проханням, чимось іншим – киньте все і вислухайте. Не можна казати: «Іди, потім прийдеш, я зайнята». У цей момент нічого важливішого для вас бути просто не може.

Якщо дитина вимагає уваги до себе, а ви зайняті, вислухайте і подбайте, щоб хтось із домашніх приділив їй увагу

Занадто не балуйте своїх дітей. Карантин – це не привід дозволяти усе, чого вони вимагають, лише задля декількох хвилин батьківського спокою.

3. Творіть разом

Усі діти дуже люблять малювати, різати, клеїти, складати. Складіть разом оригамі (в інтернеті – безліч ідей). Зберіть невеличкий пазл. Зробіть тематичну аплікацію, наприклад, великодню. Організуйте сімейний конкурс на кращий малюнок.

Такі нехитрі заняття можна проводити кожного дня, але – на різні теми. І обов`язково разом. З мамою чи татом, братиками і сестричками.

Діти з великим задоволенням допоможуть татам у ремонтних роботах! Покажіть, що таке молоток і цвяхи, навчіть їх розрізняти інструменти, розкажіть, коли і для чого вони застосовуються. Під своїм пильним оком довірте дитині вкрутити лампочку – емоцій буде море! Тато може зайнятися з дітьми фізкультурою і спортом.

Діткам старшого дошкільного віку придбайте прописи. Допомагайте виконувати завдання, які підготують хлопчиків і дівчаток до школи. Гаджети, без яких сучасна дитина не уявляє свого життя, повністю не варто забороняти, але треба суворо обмежувати час користування.

Більше читайте дітям. Казки люблять усі. Відкривайте цей чарівний світ для них щодня.

Аби дітям було цікаво, треба, щоб батьки не лежали на дивані

Влаштовуте вдома свята на кожен день. Наприклад, сьогодні – День ввічливості. І кожен член сім`ї повинен говорити ввічливі слова, відповідно поводитися. А ввечері на найчемнішого з родини чекатиме невеличкий сюрприз: улюблена цукерка, фломастери чи щось інше, що ви придумаєте.

А потім можуть бути День помічника, День квітникаря, День фізкультури і спорту, День сміху і т.ін. Започаткуйте календар чи скриньку добрих справ. І діти, і батьки нехай поповнюють їх певними фантиками за кожну справу, гідну уваги.

Радемо також відшукати на сайті освітню програму «Дитина», за якою ми працюємо вже котрий рік (для зручності ми поділили її за віком дітей). Там багато цікавої інформації не лише для педагогів, а й для батьків дітей  дошкільного віку. 

4. Займайтеся пошуково-дослідницькою діяльністю

Коли мама зайнята на кухні, а тато не може відірватися від ремонтів – це не привід не залучати до цього дитину. Хлопчики і дівчатка дуже люблять, коли їм довіряють дорослу роботу. Можна, приміром, посіяти на підвіконні дослідну грядку і спостерігати за нею разом, доглядати.

Або ж спільно з дітками приготувати якусь страву. Чи навіть просто розказати і показати їм, як зварити яйця. Але щоб дитина брала участь у всіх етапах приготування: сама поклала яйця у каструльку, налила водички, а потім і почистила їх.

Зробіть самі вдома розчин для мильних бульбашок.

Скільки буде емоцій у дітей, якщо вдома самим виготовити розчин для мильних бульок!

Можна провести ряд дослідів у домашніх умовах. Наприклад, пофарбувати воду різними харчовими барвниками. Або брудну воду зробити чистою, процідивши її через ватку чи бинт. Але знову ж таки – робити це спільно.

5. Підтримуйте зв`язок поколінь

Спільний час удома – чудова нагода для спілкування, якого нам усім бракує. Говоріть з дитиною про все, що її цікавить. Навчіть її ділитися своїми переживаннями і мріями. Коли у вас ще буде стільки вільного часу?

Діти дуже люблять слухати розповіді батьків про те, якими ті були у дитинстві, які у них були ігри, іграшки, захоплення. Нехай до цієї справи долучаються і бабусі з дідусями! Впевнена, за таким родинним спілкуванням ваша дитина дізнається багато чого про навколишній світ і близьких їй людей.

Візьміть за правило щодня вчити невеличкі віршики, пісеньки, скоромовки.

Влаштовуйте конкурси на кращу декламацію! Нехай малеча візьме за правило телефонувати бабусям і дідусям, розказувати про свій день. Старше покоління із задоволенням послухає вивчені віршики у виконанні своїх любих онуків.

 

І головне. Любіть своїх дітей сьогодні! Вони більше ніколи не будуть такими, як тепер. Бо дитинство минає дуже швидко. Нехай у ваших дітей воно буде щасливим!

Вихователі дошкільного закладу "Перлинка" працють за графіком:

 

1 зміна - 07.00-13.00

2 зміна - 13.00-19.00

 

Відпустка вихователя становить 42 календарних дні.

 

Кожні 5 років вихователь проходить курси підвищення кваліфікації в м.Одесі за бюджетні кошти. 

 

За умов проходження курсів вихователь проходить атестацію відповідно отриманій освіті.

Крім того, кожен педагог займається самоосвітою для підвищення фахової майстерності.

 

 

 

Графік роботи:

заклад працює за 12-годинним робочим днем

Пн-Пт: з 7:00 до 19:00

 

Сб, Нд: вихідні

Наша адреса: 

68001, м. Чорноморськ

вул.Паркова 6-а,

Телефон: (04868) 4-68-75,

 

E-mail: dnz8perlinka@gmail.com

Note: Please fill out the fields marked with an asterisk.